הייחודיות של צימר למשפחות במלון בוטיק הציידים אשר שוכן בנווה –אטי"ב באזור התיירותי של נווה- אטי"ב צמוד להרי החרמון.

צימר למשפחות הינו יחידות מיוחדות למשפחות עם שלושה עד חמישה ילדים ,היחידות עם חדרי גלריות עוד חצי קומה יש מדרגות שעולים לגלריות הילדים למעלה וההורים למטה עם מיטה זוגית,צימר למשפחות יש באפשרותכם להתארח בכל 10 היחידות במלון בוטיק הציידים,לערוך מסיבות,בר-מצווה,ימי הולדת,חתונות,ולחגוג כל אירוע שתרצו, למלון יש לובי עם קמין,מדשאה גדולה יש מתנפחים לילדים, במדשאה יש גקוזי אשר צופה להרי החרמון.

צימר למשפחות הנו מלון בוטיק הציידים, מקיים סיורים לאור שקיעה, פעילות מהנה לילדים והורים אשר מסיירת בתצפיות של שקיעה מהממת באזור עם מדריך חינם,שלוקח אתכם לסיור עם הסברים על ההיסטוריה של המקום.

מסביב למלון בוטיק הציידים יש אטרקציות מרובות לילדים, סיור ליער האיילים במושב הר אודם,הילדים מאכילים איילים, וחווית של ליטוף חיות,ורכיבה על סוסי פוני, רכיבה על מכוניות מרוץ, והישרדות הכול ביער האיילים,לילדים יש טיולי טרקטורונים במושב מרום גולן,מסע שטח מסעיר את כל החושים,יש סיור גיפים למשפחות סיור לילי מפגש של חיות ליליות בחרמון,בשועלים,התנים והחזירים,ודורבנים הם החיות המובילות ברמת הגולן והחרמון.

צימר למשפחות מארח אתכם ואתם מלאי חוויות מביקור של בוטיק השוקולד בקיבוץ עין זיון,חווית שוקולד לילדים ומבוגרים למי שאוהב שוקולד.

צימר למשפחות ללנים במלון בוטיק הציידים יש לילדים מתנפחים במדשאה של המלון,אטרקציה של שייט קייקים בחצבני. לשוט עם זרימת המים בנחלים,מאחדת את המשפחה בחוויות טבע מהממות,

צימר למשפחות מארח אתכם לשיתוף הילדים של קטיף פירות ,קטיף תפוחים דובדבנים ,קטיף פטל ואוסנה,חוויה שכל ילד קוטף פרי נהנה לאכול את הפירות

חוויה לכל.

צימר למשפחות זה מלון בוטיק הציידים