מסלולי רכיבת אופניים מקיבוץ שניר עד החרמון מתקיימות בכל יום שישי

במשך כל ימות השנה בחורף בימים של שמש ,לרוכבי האופניים היוצאים לכיוון החרמון יש ש אפשרות ללון במלון בוטיק הציידים הנמצא בנווה- אטי"ב, לרוכבי האופניים יש אתגרים רבים, רוכבים מגובה 400 מטר ועולים – מדוושים לחרמון ברכיבה על אופניים לגובה של 1600 מטר מעל פני הים.

מסלולי רכיבת אופנים דורשת כושר גופני טוב,וכמובן אופניים טובות, עולים לכביש 99 המטפס מכיוון קיבוץ שניר לכיוון מסעדה, באזור הגשר במפל סער עוברים לכביש 989 המטפס לנוו- אטי"ב, ומשם משתלב בכביש 98 מגדל שמס, עד אתר החרמון, רכבל תחתון.אורך המסלול 25 ק"מ גובה הטיפוס 1600 מטר שיפוע כ- 51 אחוז.זמן מקיבוץ שניר שעתיים בכיוון אחד לחרמון.

מסלולי רכיבת אופניים אטרקטיבית קיימת כאופני הרים בחרמון, פעילות קיץ-אתר אקסטרים, בייק פארק חרמון.

המסלול עם נוף מדהים של החרמון,קפיצות רבות ומכשולים שונים שונים ומגוונים, פארק האופניים הראשון האמיתי בישראל- בחרמון.מסלולים בשיפועים מפחידים, עם עליה ברכבלים, נוף ואוירה של חול, יורדים מרכבל עליון לרכבל תחתון,בחודש אוקטובר מתקיימות תחרויות של אקסטרים.

לרוכבי האופניים ,בחרמון מוזמנים להתארח במלון בוטיק הציידים במושב נווה- אטי"ב

כל מי שמכיר את העלייה לחרמון יודע שישנן כמה אפשרויות לטפס אותה.

הראשונה: לעלות בכביש 99 המטפס מקריית שמונה למסעדה, לפנות שמאלה במסעדה אל כביש 98 ולטפס עימו עד הפסגה.שנייה: יציאה מכביש 99, התחברות שמאלה אחרי מסעדת שרולה אל כביש 989 המטפס אל נווה אטי"ב ומשם להשתלב בכביש 98 עד לאתר החרמון.

נתוני העלייה:
אורך המסלול: 25.3 על פי הספידומטר ה"צולע" של תמר.
גובה הטיפוס: 1600 מטר לרכבל תחתון-ישנה אפשרות בתאום עם הצבא לטפס עד הרכבל העליון שנמצא בגובה 2200 מטר.
שיפוע ממוצע: 5%