עזבו בחנייה את רכבכם הסגור, תשאירו מאחור את מערכת השמע ומיזוג האוויר, את המערכות המשוכללות ומושבי העור היוקרתיים, WELCOME TO THE REAL OPEN WORLD

בג'יפויקה מבית משק לוי במושב שעל נהנים מהדבר האמיתי, טיולי ג'יפים למשפחות וקבוצות, בליווי מדריך מוסמך ומנוסה, על גבי ג'יפי שטח אמיתיים, שהופכים בהינף יד לג'יפים פתוחים, ממש כמו באפריקה בנופים גולניים פראיים עוצרי נשימה. זו ההזדמנות שלכם לחוות את הגולן והפעם באמת, בשטח, בלי מחיצות, עם חולצה קצרה בקיץ ומעילים כבדים בחורף.

4482303111229

בנתיבי נוף שלווים ובדרכים אתגריות המציבות קשיי עבירות. עם ג'יפויקה במושב שעל מסיירים בנופי בזלת פראיים, בשדות המרעה ובין העצים במטעים, בוואדיות העמוקים ואל פסגותיהם הגבוהות של התילים. לבחירתכם מסלולים ברמת הגולן ובעמק החולה.

בשעות הערב, כששמיכת החושך יורדת על הגולן, יוצאים בג'יפויקה לספארי לילה מרתק, רכובים על ג'יפים פתוחים לחלוטין, בלי ברזנט ובלי חלונות. לאור זרקורים רבי עוצמה ופנסי הג'יפים צופים בבעלי חיים ליליים בסביבתם הטבעית ברמת הגולן: חזירי בר, זאבים, תנים, דרבנים, נחשים, ארנבות, שועלים, צבועים וצבאים, גיריות דבש, דורסים ליליים ובעלי חיים נוספים.

לסיום הטיול ממתינות למטיילים קדירות פויקה עשירות שהוכנו ע"י בשלנים מומחים בבישול איטי. את ארוחות הפויקה ניתן להזמין לטיולי היום והלילה כאחד. ג'יפויקה במושב שעל. גולן פתוח נטו על ג'יפים פתוחים נטו.

להזמנת טיול ג'יפים – רוני 0524600465