צימר עם נוף בין עצי הברושים והררי החרמון, בין העונג לאושר, בין העבודה לבית,אתם באים לחופשה שיש בה צימר עם נוף בה תשכחו את העבודה והפקקים , את חיי היום יום.אנו מזמינים אתכם להירגע, ולהרגיש בנוח,בצימר עם נוף, וליהנות בכל רגע מחופשה קסומה במלון בוטיק הציידים.

מלון בוטיק הציידים שוכן בגובה 1000 מטר, בהרי החרמון היפים, צימר עם נוף מהממם,ההרים הלבנים והבוהקים ביופיו,צמודים לרגלי המלון.פסגת הר החרמון 2814 מטר מעל פני הים, האקלים של ההר מאוד ייחודי,האוויר הצלול כיין בשיא הקיץ בחודשי אוגוסט קריר וצריך מעיל בלילות, כדי להתכרבל בצינה של הלילה בה אתם עושים במדשאה הגדולה ברביקיו, עם כוס יין מבעבע, וסטיק עסיסי ,ומגרה.

במלון בוטיק הציידים צימר עם נוף פסטורלי, המלון מושלג והשלג הבוהק מרהיב, ואפשר לבנות בובות שלג במדשאה הגדולה,ההשתקפות מהחלון וממרפסת הנוף של המלון נשקפים מרחבים לבנים ובוהקים,הנוף היפה משרה רוגע ושלוה, האווירה פסטורלית, ההרים המזדקרים מולנו גבוהים והנוף מרהיב,ציפורים ייחודיות למקום מציצות מעלינו.

כשבוחרים חופשה של צימר עם נוף, החלום שלנו זה אירוח של מלון עם נוף, הנוף המיוחד ההרים הנישאים מעלינו, האוויר המיוחד והשונה מחיי יום יום שלנו, יוצר לנו אוירה של חופשה ייחודית, של רוגע, השקט והשלוה אופפים את המקום.

בואו להתארח במלון בוטיק הציידים,צימר עם נוף מדהים, הרי החרמון הבוהקים, חוויה מדהימה, למשפחות ולזוגות אוהבים.