צימר בחרמון מלון בוטיק הציידים | מלון הציידים | מלון בנווה אטי"ב | מלון בחרמון

צימר בחרמון מלון בוטיק הציידים

המילה חרמון נותנת הרגשה של שלג וקור,בקיץ זה מרענן בחורף רוצים צימר, מלון עם קמין ואש לוחשת לנו כי החמימות מענגת אותנו ומשחררת את כל המח והשרירים, המלון הקרוב לחרמון הנו מלון בוטיק הציידים, הנו צימר בחרמון, ונמצא למרגלות החרמון,חווית נופש בכל עונות השנה.

האירוח ייחודי עם אוירה מיוחדת המרגיעה את הנופשים ומנתקת אותם מחיי יום יום,בחורף, במלון בוטיק הציידים,צימר בחרמון ,האורחים נהנים מנופש ייחודי עם מגוון אטרקציות,קירבה של צימר לחרמון רק 12 ק”מ ממלון בוטיק הציידים,חוסכים את הפקקים בשיא העונה, כשכל עם ישראל נוסע לחרמון.הגולשים בסקי/סנובורד יש אפשרות לשכור ציוד סקי יום קודם לגלישה

בחנות הנמצאת בנווה- אטי”ב

החנות פתוחה משעה –18:00-5:30

ניתן לשכור ביגוד סקי , מלבד כפפות משקפיים וקרם שיזוף שכל גולש צריך להצטייד,מסלולי הסקי באתר החרמון 47 ק”מ מסלולים אדומים או שחורים. ביה”ס ללימוד סקי בכל הרמות,עם מדריכי סקי לילדים ומבוגרים.

צימר בחרמון הוקמו בנווה-אטי”ב בשנת 1978 שלושה צימרים של משפחת אלימי, משפחת כלפון, ומשפחת בראל.הצימר בחרמון נתן מענה לאורחים שרצו בקיץ אוויר הרים, ולברוח מהחום בערים בגדולות,ורצו להיות קרובים לכל האטרקציות של הנחלים ,החצבני והדן.ולעובדים באזור שחיפשו לינה קרוב לעבודה באזור.

צימר בחרמון פועל כל ימות השנה, בקיץ יש סיורים מודרכים בחרמון עם מדריכה להגנת הטבע, מסיירים ברכבל העליון באתר החרמון, המדריכה מדברת על נוף סורי ישראלי, נוף פסטורלי   בו רואים את ים המלח, ים התיכון, והכנרת,מגובה של 2012 מטר מעל פני הים.המדריכה מדברת על פריחה עכשוית, וקרבות החרמון.

הלנים בצימר בחרמון, במלון בוטיק הציידים בנווה- אטי”ב יכולים לצאת גם למזחלות אקסטרים,מזחלת ייחודית במינה, עם מסלול של 950 מטר בין נופי החרמון הפראיים, במהירות של 45 קמ”ש הניתנת לשליטה ע”י הגולש, מזחלת האקסטרים לוקחת אתכם לגבהים והתרגשויות באטמוספרה אחרת.

כל הזכויות שמורות למלון הציידים בנווה אטי"ב רמת הגולן | 054-6900037
עיצוב ובניית אתר: סטודיו WEB YOURSELF | צילום: גיל עזורי
שליחת הודעה בווטסאפ
צריכים עזרה?
מלון הציידים ישמח לארח אתכם.
ניתן לקבל מענה אנושי בימים א-ו בין השעות 08:00-20:00

ניתן לפנות אלינו גם במייל לכתובת
hunters.lodge.il@gmail.com

📞 אנחנו זמינים גם בטלפון:
054-6900037
Call Now Button