בעונת הקיץ יש סיורים מודרכים בחרמון עם מדריכה להגנת הטבע, מסיירים ברכבל העליון באתר החרמון, המדריכה מדברת על נוף סורי ישראלי, נוף פסטורלי   בו רואים את ים המלח, ים התיכון, והכנרת,מגובה של 2012 מטר מעל פני הים.המדריכה מדברת על פריחה עכשוית, וקרבות החרמון.

הלנים בצימר בחרמון, במלון בוטיק הציידים בנווה- אטי"ב יכולים לצאת גם למזחלות אקסטרים,מזחלת ייחודית במינה, עם מסלול של 950 מטר בין נופי החרמון הפראיים, במהירות של 45 קמ"ש הניתנת לשליטה ע"י הגולש, מזחלת האקסטרים לוקחת אתכם לגבהים והתרגשויות באטמוספרה אחרת.

סיור עששיות – במבצר נמרוד

לחובבי הרפתקאות, מסתורין וחושך, מוזמנים לסיור עששיות וסיפורי מעשיות במבצר נמרוד
בלילה עת מתמלא המבצר קסם וחידה נגלים החדרים, האולמות, מגדלי השמירה ומעברי הסתרים באור אחר. הצטרפו לסיור חוויתי ובלתי שגרתי בנבכי המבצר לאור הירח, הכוכבים והעששיות.
היכן: גן לאומי מבצר נמרוד
מתי: באוגוסט: כל שבת, ראשון, שני, חמישי ושישי .
בספטמבר: כל שישי ובימים שני ושלישי 17-18/9 (ראש השנה).
מחיר: 45 ₪ מבוגר, 40 ₪ מבוגר מנוי, 35 ₪ ילד (מגיל 5-18), 30 ₪ ילד מנוי.
בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" – 3639*

סיור מודרך באזור גליל גולן – בהדרכת דוד בראל

הטיול יוצא בכל יום שישי. היציאה לטיול הינה ברכבים פרטיים. (הטיול יצא במינימום של 5 רכבים ובהזמנה מראש.) הטיול מתחיל ממלון בוטיק הציידים, לישוב נימרוד עם תצפית על העמק ולהר החרמון. נסיעה לכיוון כפר מסעדה, עצירה לקניות בשוק המקומי. ממשיכים לברכת רם (מאגר מים טבעי) ועמק היפאורי ומסיימים את הטיול בהר הצעקות במגדל שמס.

ניתן לקנח את הטיול בפיתה עם לבנה דרוזית, כנאפה וקפה.

ההשתתפות חינם לאורחי המלון ואורך הטיול כשלוש שעות בהזמנה מראש.

סיור מודרך ביער האיילים – בהר אודם
כניסה משפחתית לסיור מודרך ברגל בין חיות הבר בו תוכלו לראות מקרוב צבאים, יעלים, ובעיקר איילים מארצות שונות מהעולם. ביער אודם, יער טבעי וקסום, בצפון רמת הגולן שוכן יער האיילים. ביער מתגוררות חיות בר בעלות קרניים!

הביקור ביער כולל סיור מודרך בין חיות הבר ומפגש מקרוב קרוב עם צבאים, יעלים, ובעיקר איילים מארצות שונות מהעולם. בסיור תקבלו תשובות לשאלות כמו מיהו במבי, כיצד מכינים שופר ואפילו מה עושות האיילות בלילות.  באתר אטרקציות נוספות כמו רכיבה על סוסי (מיני) פוני, פינות ליטוף עם חיות קטנות וחמודות, משחקייה מוצלת (ג'ימבורי, מתנפחים טרמפולינות), תצוגת קרניים המציגה אוסף קרניים מכל העולם, מסלול מכוניות קרטינג פדלים לילדים, מסלול חבלים אתגרי+אומגה